5 v + 5 dagar gamla

Idag har vi busat som bara den. Först var vi ut en sväng på morgonen i solen och njöt. Sen kom lillasyster Emma och hälsade på och då var vi ut en sväng till. Ikväll gick jag, Abbe, Lizzy och Alexis till min mamma och träffade hennes två whippet. Nu är det bara Abbie som inte har varit med och träffat dem så det är hennes tur imorgon.
Abbe till min förvåning var en riktig knähund till en början, han har ändå varit där en sväng tidigare när han blev stucken av getingen. Medan Lizzy direkt sprang efter Milou, totalt orädd.  Alexis nosade runt lite försiktigt men sen var även hon i full fart.
De fick även se och nosa på en massa leksaker som rör på sig och låter så det var nyttigt.
Vi hann vara där i ca 20 min innan de slocknade. Lizzy slocknade såklart mitt på golvet där hon stod. Hon kan somna vart som helst. Alexis hittade en mysig plats under en byrå och Abbe halvsov i knät.
Så det har varit en väldigt lärorik dag.

Så här söta är de när de sover.
Vilket ibland känns som väldigt sällan :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0