4 veckor gamla!

Nu har redan halva tiden gått till valparna ska flytta till sina nya hem. Det har gått så fort och allt har gått så oerhört bra! Tror inte att de har kunnat gå bättre. Innan de kom gick jag och förväntade mig det värsta för att jag inte skulle bli förstörd ifall något tråkigt skulle hända.
Idag måste jag fixa grindarna bättre för de  små genierna har kommit underfund med hur man kan rymma. När jag kom hem efter en promenad med Akela hittade jag Allie utanför i köket.
Ikväll ska jag knäppa några fina kort på dem och lägga upp en annons, kan inte skjuta upp de något mer hur gärna jag än vill.

Har funderat länge på om jag ska behålla en själv men jag har fortfarande inte kommit fram till något beslut. Men jag har iallafall några veckor till på att bestämma mig.



Gott med fil!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan vad söta!! :) Kanske kommer upp en sväng på ett litet tag? Och kollar på busfröna! ;)

2008-09-18 @ 14:44:17
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0