4 v + 6 dagar gamla

Bilder från dagens utevistelse. Idag fick jag ta ut valparna två och två eftersom jag var ensam. Det gick bra men de var betydligt mer försiktiga när de bara var två. Alexis och Akilles var modigast och dem fick jag nästan jaga när de for iväg på upptäcksfärd. Abbie och Allie var riktiga knähundar. Abbe var som vanligt busig men for inte längre än två meter ifrån, Akita följde mest efter Abbe. Det är mycket cyckelvägar runt omkring här och när jag är själv så går jag inte långt med dem så jag vill ha dem väldigt nära. När jag har hjälp och ta ut valparna går vi till en äng 20 m härifrån och där kan de springa mer fritt. Blir en till sväng ut lite senare.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0