3v + 5 dagar gamla

Nu har de verkligen blivit valpar! Så fort man kommer in i köket och de hör en springer de till gallren med viftande svansar. De älskar när man böjer sig ner och de får slicka en i ansiktet. Fast man får vara lite försiktig för nu har de upptäckt att det är roligt att gnaga. De har blivit så oerhört söta att jag vet inte hur jag ska kunna skicka dom till nya hem när den tiden är inne. Jag hoppas innerligt att jag hittar bra hem som innehåller överflöd av kärlek, motion och träning!
Här är några bilder från ikväll. Måste påpeka att bilderna gör dem inte rätta, de är till och med ÄNNU gulligare i verkligheten!


                                                        Abbe


                                                       Alexis


                                                       Akilles


                                                      Allie


                                                        Akita


                                                     Abbie


   

   


Kommentarer
Postat av: Lisa

Får jag ta med mig alla hem?!! ;D

2008-09-17 @ 07:43:39
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Linda

Så söta dina valpar var, har haft 2 kullar där dom var väldigt lika dina.. Kanske beror på att vår hanhund är samma korsning som din är =)

2008-09-17 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0