Lilla Alexis

Nu är bara mini tjejen kvar. Egentligen är hon inte så liten längre men jag ser henne fortfarande som min lilla tjej för att hon var minst när hon föddes. Abbe blev tingad igår och ska flytta till Piteå. Skönt att charmtrollet inte ska så långt bort.

Jag har inte uppdaterat senste dagarna för jag har slarvat bort sladden till kameran så jag har inte kunnat lägga in bilderna i datorn. Men nu vet jag vart jag har glömt den, så det blir uppdatering med bilder ikväll.

Igår fick Abbie och Alexis busa med Cleo och Milou ( whipperna). Alltid lika kul att se när dom härjar som galningar, haha!
Försökte få lite foton men det var inte lätt som dom sprang. Och det är ingen ide att filma för det går alldeles för fort. Får se om det  blev något värt att lägga upp.

Lizzy är helt GALEN i skurmoppen! Alla tycker den är rätt spännande när den far över golvet, men hon attackerar och försöker äta upp den! Har haft lite klorin i skurvattnet tidigare men nu törs jag inte det om hon får i sig något. Toktösen! :)
Vox är så himla go, han kan vara rätt hoppig och bitig för han blir så glad att se en, men nu har han lärt sig att man måste vara lite försiktigt för att få pussas och sitta i knät. Han kommer bli som mamma, pussas hela tiden! Allie är en avundsjuk brud, om hon sitter i knät och myser och det kommer någon annan valp så blir hon sur och försöker mota bort den! :) Alla har så härligt personlighet, är så stolt över dem!


                                               ALEXIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0