Den lille rymmaren

Abbe har alltid varit den som är mest påhittig hur man ska öppna gallrerna och pila iväg.
Nu har jag satt satt  upp en dörr som separerar köket från vardagasrummet, de har inte kommit på hur man öppnar dörrar än tack och lov :)
Hur som, så har alla ätit och lekt så jag lämnar köket så brukar de somna. Lite gnäll först men sen somnar dom en efter en.
Men inte Abbe!
Han sitter och ylar långt efter syskonen har somnat. Det är inte första gången heller.
Jag går in och kollar att inget är på tokm och där sitter han, svansen snurrar som en tornado och hans blick säger "lämna mig inte".
Jag bryter alla regler när det gäller hunduppfostran och han fick komma och se på tv med mig och Akela. Kunde inte motstå, lär väl få sota för det sen men nu sover han då gott med de andra sockergryna.
Jag är alldeles för lättövertalad.

Kommentarer
Postat av: Linda Riekkola

Hejsan.

Vad gulligt. Det är verkligen inte lätt att stå emot de där sötnosarna. Snart är det dags att komma ner och hämta min älskling, längtar verkligen. Hoppas allt går bra och att Vox sköter sig =)

Hälsningar Linda

2008-10-07 @ 07:57:30
Postat av: sara

mitt batteri på mobiltelefonen dog :/ men jag tänkte bara se om du skulle ut på krogen då jag ringde! jo tack, det var sjuka frågor :) jag får ta med mig mia och köra förbi dig så får hon se valparna också!

2008-10-07 @ 12:14:19
URL: http://chole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0