7 veckor gamla!

Bara en vecka kvar tills valparna ska flytta! Känns helt overkligt, sorligt och tråkigt men ändå roligt för de har hittat jätte fina och bra hem. Imorgon ska jag ringa och boka tid hos Veterinär Rösäter så de får sina sprutor och sin identitet :)

Alexis har jag inte lovat bort än så hon letar fortfarande efter ett kärleksfullt hem. Hade en spekulant men det kändes inte100% rätt som de har gjort med de andra valparna, och det är viktigt för mig!

Ska förnya annonsen, och se om vi får tag i den rätta ägaren till henne. Tänker inte bara tinga bort henne för att hon snart är 8 veckor och redo att flytta utan hon får stanna den tid det tar helt enkelt.
Min vän Emma håller tummarna att ingen vill ha henne så vi får behålla henne, Alexis har alltid varit hennes favorit :)
Särskilt när hon har blivit mer framåt nu, träning ger färdighet! Men jag tror att hon kommer bli en lugn hund.

Igårkväll var gänget som tokiga, jag trodde de klättrade på väggarna där inne, korgen hade flugit iväg en bra bit och matskålarna var meter ifrån där de brukar stå. Papper och leksaker ÖVERALLT! När jag kom in tittade de på mig med leksaker och annat i munnen som att "ops, busted" :) Jag kunde inte göra annat än skratta, de såg så skyldig ut, även fast de inte förstår. 2 sekunder, senare attackerade de mig och ville antagligen att jag skulle vara med i galenleken.
Satt med dom och efter 3 minuter somnade de och låg de som döda på golvet.
Snacka om ON/OFF knapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0