6 v + 1 dag gamla

Nu har jag precis städat färdigt inne hos valparna. Tar ett tag kan jag säga. De har ätit och är lite små trötta så jag passade på att klippa klorna på dem. Det gick bara fint som vanligt. De har börjat få smaka på frolic och jag håller alltid godiset övanför deras huvuden så det sätter sig ner innan de får. Roligt och se hur länge de tar innan de gör det självmant. Troligvis inte så länge för man har redan börjat se deras intelligens.

Jag är förvånad att det inte har varit ett STORT intresse på Abbe eftersom han är så fruktansvärt söt och charmig. Alla som hittills har hälsat på tror på en gång att han är tingad. Men det har ju varit mest spekulanter på tikarna.

När valparna har vaknat är det dags att gå ut i det fina höstvädret. Får se vilken tid jag har att fota, de har blivit ganska modiga nu och drar gärna iväg en bit.

Några bilder från ons och torsdag:


- Abbe flirtar. Måste vara häftigaste bilden jag har lyckats fånga på nån av valparna


- Lizzys öron har redan börjat ställa sig lite grann.


- Sötisarna sover på rad. (Okej, de kanske inte riktigt somnade så men det var så trötta att man fick flytta lite i dem)


- Blomman är en populär leksak.


- Men den har börjat vissna :)


- Masken är också populär. Jag har fäst snören i några leksaker och
de älskar att jag dem, som små kattungar :)


- Knähundarna


- " Hallå, vi vill ju komma upp i knät?"


- Man ser näästan alla valparna på en och samma bild.


- Heeej, Vox! :)











Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vilka söta valpar!! Åh jag önskar att vi hade tagit valpar på vår hund :/



Svar: Tack :D Jag tycker precis samma som du (att hon är finare klippt) Dessutom ser man ju hennes vackra ögon och det blir mer personlighet på hunden då tycker jag.

2008-10-04 @ 15:54:21
URL: http://lovehia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0